شناسهٔ خبر: 172412 - سرویس استان‌ها

بهره برداری از ۵ پروژه ساختمان‌ دولتی در استان سیستان و بلوچستان تا پایان سال

مهدی شهرکی رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از افتتاح ۵ پروژه ساختمان‌ دولتی تا پایان سال و در صورت تامین اعتبار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، مهدی شهرکی رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تأسیسات عمومی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر ۲۱ پروژه ساختمان‌های دولتی و تأسیسات عمومی توسط این اداره کل در دست ساخت است که در صورت تامین اعتبارات لازم پنج طرح آن تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این ۵ طرح شامل ساختمان فرمانداری شهرستان هامون، ساختمان پارک اداری شهرستان‌های سیب و سوران و زهک (فاز دو) و نیز ساختمان ادارات ثبت اسناد و املاک شهرستان‌های هیرمند و سیب و سوران است که تاکنون برای ساخت آنها ۷۱۹ هزار و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

شهرکی ادامه داد: همچنین برای تکمیل و بهره برداری از این پنج پروژه مهم با زیر بنای کلی ۶ هزار و ۳۱۸ متر مربع ۷۴۵ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: این اقدامات گام مهمی در راستای توسعه و نوسازی ادارات و خدمت رسانی به مردم شریف استان است.

شهرکی ابراز امیدواری کرد تا با تخصیص اعتبارات لازم این پروژه‌ها با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت‌رسانی به مردم عزیز به حوزه‌های مربوطه تحویل داده شود.