شناسهٔ خبر: 172446 - سرویس استان‌ها

آزمون‌های نظام مهندسی و کنترل ساختمان در استان زنجان برگزار می‌شود

مهندس ذبیحیان رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: آزمون‌های ورود به حرفه، در تمام رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، هم‌زمان با سراسر کشور در استان زنجان برگزار می‌شود.

احسان ذبیحیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، از برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه در تمام رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان هم‌زمان با سراسر کشور در روزهای ۴ و ۵ مرداد سال جاری در استان زنجان هم خبر داد و گفت: این آزمون‌ها شامل رشته‌های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (نظارت، محاسبات، اجرا)، تأسیسات برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، تأسیسات مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک و آزمون‌های (طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان) و (ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی) برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین آزمونی هم در تمام رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، شهرسازی و نقشه‌برداری به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی به طور هماهنگ و هم‌زمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه این آزمون‌ها در محل دانشگاه زنجان برگزار می‌شود، گفت: در این دوره از آزمون، آزمون صلاحیت ارائه خدمات مهندسی کارشناسی (ماده ۲۷) هم برگزار خواهد شد و در مجموع بیش از دو هزار و ۷۰۰ نفر در این آزمون‌ها شرکت می‌کنند.

ذبیحیان تاکید کرد: داوطلبان آزمون می‌توانند از امروز به پروفایل شخصی خود بر روی وب‌سایت دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان به نشانی www.inbr.ir یا سایت شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیhttps://inbr.sanjeshserv.ir/ مراجعه کرده و پرینت کارت شناسایی آزمون خود را تهیه کنند.