شناسهٔ خبر: 172486 - سرویس هوایی

مدیرعامل «هما»: 

کمترین میزان تاخیر پروازهای حج «ایران ایر» امسال رقم خورد

فرزادی پور مدیرعامل «هما» گفت: حج ۱۴۰۳ کم تاخیرترین عملیات ایران ایر در دهه‌های گذشته در حوزه حج بود که نتیجه کار تیمی و تغییراتی است که در مدل مدیریت پروازهای حج داده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، نخستین نشست شورای برنامه ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت پس از عملیات حج سال جاری با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل ایران ایر و سایر دست اندرکاران حج در روز یکم مرداد ماه سال جاری برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب از تدابیر صورت گرفته برای رفت و برگشت زائران تشکر و قدردانی کرد.

همچنین در این جلسه، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل ایران ایر نیز درباره برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای پروازهای اربعین، عتبات عالیات و سفرهای عمره به تبادل نظر پرداختند. افزایش درخواست‌ها برای سفرهای هوایی در اربعین از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر حفظشان زائران در پروازهای حج، به ابراز محبت و رضایت حجاج از خدمات ارائه شده بر طبق نظرسنجی‌ها اشاره کرد .

مدیرعامل "هما" نیز به انجام پروازها با کمترین تاخیر اشاره کرد و گفت: حج ۱۴۰۳ آرام‌ترین و کم تاخیرترین عملیات ایران ایر در دهه‌های گذشته در حوزه حج بود که نتیجه کار تیمی و تغییراتی است که در مدل مدیریت پروازهای حج داده شد.

سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت نیز از خدمات مجموعه هواپیمایی در انتقال و بازگرداندن حجاج تقدیر و آن را نتیجه کار و تلاش جهادی و موفقیت این مجموعه در سایه تحریم‌های ظالمانه توصیف کرد.