شناسهٔ خبر: 17249 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

سال ۱۳۹۵ سال افزایش کیفیت و کمیت در خدمات است

فریبرز واحدی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در جلسه معارفه سرپرست مدیریت توسعه منابع، سال آینده را سال افزایش کیفیت و کمیت خدمات در پروژه‌های عمرانی و بحث رفاهی و معیشتی کارکنان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران فریبرز واحدی ضمن اظهار امیدواری به تحقق اهداف مورد نظر اداره کل در حوزه مالی و اداری در سال آینده, گفت: در سال آینده با تزریق منابع مالی جدید شاهد شکوفایی و نشاط بیشتر در حوزه‌های مختلف خانواده بزرگ راه و شهرسازی خواهیم بود و با امید به خدا اجرای پروژه‌های عمرانی سرعت خواهد گرفت و بحث معیشت کارکنان ارتقاء خواهد پیدا کرد.

وی ادامه داد: با تمرکز ساختمان‌ها در یک مجموعه تعامل با همکاران افزایش می‌یابد و در نتیجه باعث دیالوگ‌های هدفمند و ارتباطات بیشتر و پرانگیزه‌تر برای شناسایی بضاعت تخصصی همکاران برقرار خواهد شد.

واحدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر اجرایی شدن کامل هرچه سریعتر دولت الکترونیک تاکید کرد و افزود: با تحقق کامل دولت الکترونیک تاکید کرد و افزود: با تحقق کامل دولت الکترونیک شاهد حذف برخورد چهره به چهره پیمانکاران و مشاوران با کارکنان خواهیم بود و این مهم با اجرای فعالیت‌های اداره کل در بستر IT تحقق خواهد یافت.