شناسهٔ خبر: 17250 - سرویس استان‌ها

بازديد استاندار آذربايجان شرقی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی از عمليات اجرايی بزرگراه تبريز- اهر

بازدید استاندار آذربايجان شرقي و مدیرکل راه و شهرسازی استان صبح دیروز از روند عمليات اجرايي بزرگراه تبريز- اهر در محدوده شهرستان هريس بازديد كردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجانشرقی، اسماعيل جبارزاده در اين بازديد با توضيحات پيمانكار پرو‍‍ژه در جريان آخرين وضعيت اجرايي و مسايل و مشكلات آن قرار گرفت.

وي در گفت‌ و گو با خبرنگاران از اتمام بخش عمده‌اي از بزرگراه تبريز- اهر در سال ۹۵ خبر داد و گفت: اين بزرگراه در سه قطعه اجرا مي‌شود كه قطعه اول آن به طول ۲۰ كيلومتر به طور كامل زير بار ترافيك رفته است.

جبارزاده افزود: قطعه دوم در دو بخش اجرا مي‌شود كه در هر دو بخش اين قطعه و همچنين قطعه سوم پيمانكاران به صورت شبانه‌روزي مشغول فعاليت هستند.

وي با اشاره به اين كه تاكنون ۵۰ ميليارد تومان اعتبار به اين پروژه تزريق شده است، گفت: مابقي اعتبارات نيز طي سال جاري و سال آينده تامين خواهد شد.

استاندار آذربايجان شرقي محور تبريز- اهر را يكي از محورهاي اصلي و پرتردد استان خواند و گفت: اميدواريم با تمام بزرگراه تبريز- اهر شاهد روان شدن تردد مردم در اين مسير و كاهش سوانح جاده‌اي باشيم.

وي با تاكيد بر استمرار فعاليت پيمانكاران در اجراي اين پروژه، از فرمانداران اهر و هريس و مديركل راه و شهرسازي استان خواست با جديت اجراي اين پروژه را پيگيري كنند.