شناسهٔ خبر: 172542 - سرویس استان‌ها

ثبت نام ۲۵۷۳ نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان استان سیستان و بلوچستان

مهندس مهدیار.jpg معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ثبت نام ۲ هزار و ۵۷۳ نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی کاردان‌های فنی ساختمان و معماران تجربی این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، ابوالفضل مهدیار معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ثبت نام ۲ هزار و ۵۷۳ نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسی کاردان‌های فنی ساختمان و معماران تجربی این استان خبر داد و گفت: این آزمون در دو نوبت صبح و عصر روزهای چهارم و پنجم مردادماه جاری هم‌زمان با سراسر کشور در سه شهر زاهدان، ایرانشهر و چابهار برگزار می‌شود.
 
وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، شرکت کنندگان در این آزمون در رشته‌های عمران، تاسیسات مکانیکی و برقی، معماری، شهرسازی، نقشه برداری، ترافیک و معماری تجربی به رقابت می‌پردازند.
 
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: از مجموع ثبت نام کنندگان استان در این آزمون ۲ هزار و ۷۶ نفر را آقایان و ۴۹۷ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.
 
مهدیار اظهار کرد: هدف از برگزاری این آزمون صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه سه در صلاحیت‌های طراحی، نظارت و اجرا در رشته‌های مهندسی ساختمان است.