شناسهٔ خبر: 172562 - سرویس شرکت‌ها

نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در مجامع عمومی:

مجمع‌ عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد

نورایی آزمایشگاه خاک رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی در مجمع‌ عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک که امروز برگزار شد، گفت: فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در دولت سیزدهم درخشان و مطلوب بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، صبح امروز چهارشنبه ۳ مرداد مجمع‌عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار شد و مهدی نورایی، رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها وزارت راه و شهرسازی گفت: در دولت سیزدهم شاهد رویکرد مطلوب مدیریتی مناسب در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بودیم که موجب توسعه، رشد و رونق چشمگیر شاخص‌های عملکردی و مدیریتی در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بودیم.

نورایی افزود: طی این سال‌ها شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به مدد مدیریت یک‌پارچه و هوشمند آن وضعیتی روبه‌جلو داشته و تمام برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های کارکنان این مجموعه محقق شده و دستاوردهای خوبی داشته و امیدواریم شاهد تعالی بیشتر شرکت در آینده باشیم.

وی با اشاره به برگزاری مجمع شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خاطرنشان کرد: این مجمع با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره و سایر اعضای مجمع‌عمومی شرکت برگزار شد و عملکرد سال ۱۴۰۲ شرکت مورد بررسی قرار گرفت و با اعلام سازمان حسابرسی منصفانه و مطلوب بوده است.

نورایی در پایان افزود: عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک جزء گروه‌‎های برتر وزارت راه و شهرسازی از نظر سازمان امور استخدامی ارزیابی شده است که نشان از حکمرانی و راهبری خوب طی سال‌های گذشته بوده است.

نماینده وزیر راه و شهرسازی همچنین خاطرنشان کرد: وضعیت شرکت در حوزه حسابرسی نیز توسط حسابرس مستقل به نحو منصفانه و مطلوب گزارش شده است.

در ابتدای جلسه مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گزارشی از تاریخچه، توانمندی‌ها، صورت‌های مالی و عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ارائه کرد.

گفتنی است در این مجمع، رئیس مرکز امور مجامع، معاون مرکز و کارشناسان مرکز وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی، معاون و کارشناسان وزارت امور اقتصادی و دارایی به همراه سایر نمایندگان مجمع از وزارت دادگستری، سازمان حسابرسی و از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و معاونین ستادی حضور داشتند.