شناسهٔ خبر: 172563 - سرویس شرکت‌ها

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک مطرح کرد؛

افزایش بهره‌وری در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای حضور مؤثر در پروژه‌های عمرانی

مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: برای حضور مؤثر و تأثیرگذار در بازارهای جدید حتماً باید رشد بهره‌وری، افزایش انگیزه و توانمندسازی همکاران مدنظر باشد و این امر در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک نهادینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید کیانپور، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در نشست شورای مدیران که با حضور اعضای هیئت‌مدیره و مدیران استانی شرکت به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: هدف از بهره‌وری در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک توسعه شرکت و نقش‌آفرینی تأثیرگذار در راستای ارتقای کیفی و افزایش ایمنی در پروژه‌های عمرانی، رضایت‌مندی از خدمات مطلوب و منحصربه‌فردی است که این شرکت ارائه می‌کند.

کیانپور افزود: مدیران باید با تلاش بیشتر به دنبال ورود به بازارهای جدید باشند و با برگزاری جلسات منظم، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت را به دستگاه اجرایی، کارفرمایان، مهندسین مشاور و پیمانکاران معرفی و ارائه کنند.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه چند سالی است که با برنامه‌ریزی منظم، توسعه و تعالی در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برای ارائه مطلوب خدمات در حال انجام است تصریح کرد: هرچه توان، ابزار و امکانات برای سرویس‌دهی و افزایش بهره‎وری و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مشتریان نیاز است در سراسر کشور باید فراهم شود تا رضایت‌مندی مشتریان حاصل شود.

وی به بحث صدور خدمات فنی و مهندسی اشاره کرد و گفت: در بحث ورود به بازارهای جدید امسال و سال بعد باید تلاش‌های مضاعفی صورت بگیرد و درآمد شرکت می‌تواند نسبت به سال گذشته باتوجه‌به تورم و افزایش هزینه‌ها می‌تواند ۷۰ درصد رشد داشته باشد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ادامه داد: برای لجستیک مناسب در کشور برنامه‌ریزی خرید ۲۰۰ وسیله نقلیه کار انجام شده و بیش از ۱۰۰ خودرو خدمت طی سال گذشته و امسال تحویل مراکز استان‌ها و شعبه‌ها در سراسر کشور شده است.

کیانپور با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده باید اطلاع‌رسانی شود گفت: یکی از وظایف مدیران استانی ارتباط تنگاتنگ با رسانه‌ها و پاسخگویی به آنها است تا شرایط مناسب برای هم‌افزایی و اطلاع‌رسانی برای ارائه عملکرد و معرفی توانمندی‌ها فراهم شود.

وی در پایان با بیان اینکه به کار تیمی اعتقاد مضاعف دارم گفت: روزهای خوبی امسال با تلاش و مجاهدت در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک رقم خواهد خورد و امسال با مدیریت توسعه‌ای که در شرکت نهادینه شده است نوید یک شرکت پویا و بانشاط برای ارائه خدمات مطلوب و تأثیرگذار در کشور خواهیم داشت.

در ابتدای این نشست فرهاد احمدنیا معاون فنی و نظارت مهندسی شرکت آماری از اهم اقدامات یک سال گذشته و اهداف آتی را ارائه و گزارش عملکرد مدیران استانی نیز مورد بررسی قرار گرفت.