شناسهٔ خبر: 172566 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راهداری همدان خبر داد؛

رفع ۱۶ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان همدان

مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از رفع کامل ۱۶ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان همدان طی ۴ ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان  گفت: در سال گذشته ۵۲ نقطه حادثه خیز توسط کمیسیون ایمنی راهها در محورهای استان همدان شناسایی، مصوب و به این اداره کل ابلاغ شد که در سال گذشته با تلاش‌های جهادی عوامل راهداری ۳۱ نقطه از این نقاط مصوب به طور کامل رفع و اصلاح شد.

وی ادامه داد: امسال رفع و اصلاح ۲۱ نقطه باقی مانده از نقاط مصوب در دستور کار این اداره کل قرار دارد که تا کنون ۶ نقطه آن به طور کامل رفع و اصلاح شده که به تایید پلیس راه استان هم رسیده است و نقاط باقی مانده نیز هم اکنون آشکارسازی شده و در دست رفع و اصلاح قرار گرفته اند.

آهکی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون علاوه بر رفع ۶ نقطه مصوب، ۱۰ نقطه دارای تصادف و مستعد حادثه نیز در محورهای استان همدان که توسط کمیسیون ایمنی راه‌ها، پلیس راه و کارشناسان راهداری شناسایی شده بوده اند به طور کامل رفع و اصلاح شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به پیش رو بودن ایام اربعین حسینی افزود: ارتقای ایمنی راههای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان به طور ویژه در دستور کار این اداره کل قرار دارد تا امسال نیز همچون سال گذشته در طرح اربعین حسینی با کاهش چشمگیر سوانح و حوادث ترافیکی روبه رو شویم.