شناسهٔ خبر: 172573 - سرویس استان‌ها

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون خبر داد؛

اعطای زمین به خانواده دارای فرزند ۳ قلو در شهر تیران

سعید کاشفی- اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زمین رایگان به خانواده دارای فرزند ۳ قلو در شهر تیران اعطا شد.

سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ اظهار کرد: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و بند چ تبصره ۱۳ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ وزارت راه و شهرسازی مکلف است یک قطعه زمین به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای ۴ فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص دهد.

وی افزود: در این راستا پس از اطلاع از ثبت نام خانواده دارای فرزند سه قلو در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن، پیگیری‌های لازم انجام شد و با حضور فرماندار شهرستان تیران و کرون ضمن ملاقات از آنان، یک قطعه از اراضی ملکی راه و شهرسازی واقع در شهر تیران شهرک بهارستان که دارای آماده سازی است تحویل داده شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: به لطف خدا پس از طی شدن فرایند اداری از جمله اخذ مصوبه هیات نمایندگی، قرارداد واگذاری به صورت ۳ دانگ ۳ دانگ تحویل پدر و مادر خانواده می‌شود و سپس انتقال سند از طرف دولت به این خانوار انجام خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: خانوارهایی که مشمول این قانون هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir در قسمت جوانی جمعیت نسبت به ثبت نام اقدام کنند و پس از احراز شرایط و پالایش نسبت به مراجعه به ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها اقدام تا متعاقباً اقدامات لازم پس از تأمین زمین انجام شود.