شناسهٔ خبر: 172587 - سرویس هوایی

«محسن رفیعی» سکاندار فرودگاه بین‌المللی آیت الله آیت الهی لارستان شد

محسن رفیعی طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران محسن رفیعی به سمت مدیرکل فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله آیت‌اللهی شهر لار منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت الهی لارستان، در متن حکم کاپیتان نخجوانی معاون وزیر راه و شهرسازی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خطاب به محسن رفیعی آمده است: با استعانت از درگاه با عظمت خداوند متعال، نظر به تعهد، سوابق و تجربیات جنابعالی و به استنادمواد ۲۲ و ۲۳ اساسنامه شرکت، به موجب این ابلاغ به سمت "مدیر کل فرودگاه لارستان " منصوب می شوید. امید است به مدد الهی و با استفاده کامل از ظرفیت های موجود تمام توان و تجارب خود را جهت پیشبرد اهداف شرکت فرودگاهها و ناوبری هوائی ایران و برنامه های توسعه فرودگاه با تاکید بر اجرای دقیق ماموریت های محوله بکار گیرید، توفیق جنابعالی در خدمت به میهن اسلامی و مردم عزیز کشورمان را از خداوند بزرگ خواهانم.

محسن رفیعی آذرماه ۱۴۰۲ به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شده بود. وی پیش از این کارشناس ارشد رادار فرودگاه بین‌المللی شیراز بود.