شناسهٔ خبر: 172594 - سرویس استان‌ها

بهسازی و روکش آسفالت راه‌های اصلی و روستایی استان گلستان

گلستان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان از اقدامات در حال اجرا در طول شبکه راه‌های استان خبر داد و گفت: این اقدامات شامل بهسازی و روکش آسفالت راه‌های اصلی و روستایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، عادل مصدقی در مصاحبه تلفنی با برنامه زنده با گلستان از رادیو استان با اشاره به اقدامات بهسازی و روکش راه‌های اصلی و روستایی، اظهار کرد: در حال حاضر پروژه‌هایی از قبیل آسفالت راه کوهستانی درازنو به سمت رادکان و که از مطالبات چندین ساله مردم شهرستان کردکوی بوده در حال اجراست.

به گفته وی، آسفالت این مسیر کوهستانی در سنوات گذشته شروع شده و پس از طی روستاهای حاجی آباد و چمن ساور به رادکان می‌رسیم.

مصدقی ادامه داد: از نوکنده به سمت گرگان هم عملیات آسفالت حفاظتی مسیر اصلی و بزرگراهی را با حجم بالای ترافیک در دست اجرا داریم.

وی در مسیر شرق استان هم در محدوده سه راهی کلاله از اجرای آسفالتSMA راه اصلی که در مسیر زائرین امام رضا (ع) است خبر داد و گفت: رانندگان در این محدوده‌ها به تابلو و علائم نصب شده و علامت کارگر پرچم دار توجه کنند و با صبر و حوصله رانندگی کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان ادامه داد: در محدوده راه‌های روستایی شمال استان نیز در مسیر چارقلی به سمت گمیشان آسفالت ۸ کیلومتر از این مسیر در دست اجراست که اکنون آسفالت ۴ کیلومتر تمام شده و مابقی در حال زیرسازی و بیس است.

به گفته وی، در مراوه تپه نیز آسفالت راه‌هایی همچون چایلی، دولت اورلان و یلی چشمه در حال اجرا هستند.

مصدقی از رانندگانی که از این مسیرها تردد می‌کنند خواست که به توصیه‌های مامورین راهداری و پیمانکار توجه کنند.