شناسهٔ خبر: 172599 - سرویس استان‌ها

نشست مشترک مدیر کل راه وشهرسازی گیلان با مدیر هسته مرکزی گزینش وزارت راه وشهرسازی

نشست هماهنگی هسته مرکزی گزینش به منظور بررسی عملکرد و حقوق شهروندان، نشست هماهنگی مدیر هسته مرکزی گزینش وزارت راه وشهرسازی با مدیرکل راه و شهرسازی گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)، علی دروگر مدیر هسته مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی در سفری به گیلان با محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی گیلان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار پیرامون اهمیت و نقش نیروی انسانی در سازمان‌ها و بدنه اجرایی دولت و ماموریت ویژه گزینش‌ها در تایید صلاحیت‌های تخصصی و تعهد افراد بحث و گفتگو شد.

مدیر هسته مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی در این جلسه به اهمیت و حساسیت سرمایه‌های انسانی اشاره و بر نقش بی‌بدیل گزینش‌ها در جذب و استخدام افراد متعهد و متخصص و ارتقای سلامت اداری و جلوگیری از ورود افراد فاقد صلاحیت‌های قانونی در دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

وی ضمن بازدید از واحدهای این اداره کل اظهار کرد: نیروی انسانی نقش مهمی در توسعه‌ فرهنگ سازمانی مثبت و بهبود تعامل و بهره وری کارمندان ایفا می‌کند و هم‌چنین سلامت روانی آنان و توسعه‌ فردی‌شان را بر عهده می‌گیرند.

در این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی گیلان ضمن خوش آمد گویی، گزارشی جامع از فعالیت‌های صورت گرفته ارائه کرد و در ادامه مدیر هسته مرکزی گزینش و هیات همراه  ضمن بازدید از معاونت های متبوع اداره کل و واحدهای مربوطه با همکاران اداره کل دیدار و گفتگو کردند.