شناسهٔ خبر: 172625 - سرویس مسکن و شهرسازی

بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن در شهریور ماه

جلسه با تاکید معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس، مقرر شد ظرف روزهای آینده با افزایش نیروهای انسانی و جبهه‌های کاری در کلیه پروژه‌ها، اثر تزریق منابع مالی تا یک ماه آینده مشهود باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در پردیس، جلسه هیئت مدیره شرکت عمران پردیس برگزار شد.

با توجه به تزریق منابع مناسب به پروژه‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن در روزهای گذشته، این جلسه برگزار و در خصوص نحوه فعالیت و تکمیل باقیمانده پروژه‌ها، بحث و تصمیم‌گیری شد.

با تاکید معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس، مقرر شد ظرف روزهای آینده با افزایش نیروهای انسانی و جبهه‌های کاری در کلیه پروژه‌ها، اثر تزریق منابع مالی تا یک ماه آینده مشهود باشد.

همچنین مقرر شد در کنار اخذ تعهد، کلیه انبوه‌سازان برنامه زمان‌بندی تحویل واحد پروژه‌های خود را بر اساس تزریق صورت گرفته ارائه کنند.

در پایان، اعضای این نشست ضمن تاکید بر برخورد با هرگونه کم‌کاری، از مردم به عنوان بازوی نظارتی پروژه‌های خودشان یاد کردند و مقرر شد در صورت مشاهده هرگونه کم‌کاری، شرکت عمران پردیس پیگیر احقاق حق مالکان باشد.

در همین راستا مقرر شد در شهریورماه، تمامی پروژه‌هایی که به میزان حدود ۸۵ درصد پیشرفت دارند، به مرحله بهره‌برداری و تحویل به مردم برسند و مابقی پروژه‌ها با پیشرفت پایین‌تر نیز، به میزان پیشرفت معقول و منطقی برسند