شناسهٔ خبر: 172650 - سرویس استان‌ها

مراحل واگذاری زمین به حائزین شرایط جوانی جمعیت شهرستان خوانسار در دست اقدام است

محمد شاهی/ خوانسار رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار گفت: مراحل واگذاری سند زمین‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان خوانسار در دست اقدام است.  

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان، سعید شاهی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار اظهار کرد: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، قرعه کشی اعطای زمین برای ۴۰ خانوار واجد شرایط انجام شده است و مراحل واگذاری سند آن در دست اقدام است.

وی افزود: در مرحله اول اجرای این قانون، واگذاری زمین به ۱۴ خانوار در خوانسار انجام شد.
 
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار در خصوص مشخصات زمین یا واحد مسکونی اعطایی به متقاضیان گفت: مساحت قطعه زمینی که واگذار می‌شود حداکثر تا ۲۰۰ مترمربع بوده و در صورتی که قیمت زمین از یک میلیارد و ۱۷۲ میلیون تومان بیشتر باشد دولت می‌تواند زمین را به‌صورت مشاعی به ۲ یا چند نفر واگذار کند.

وی خاطرنشان کرد: خانوارهای مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، شامل خانوارهای دارای چهار فرزند کمتر از ۲۰ سال و خانوارهایی که فرزند سوم و بیشتر آنها از ۲۴ مهر سال ۱۴۰۰ متولد شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir در قسمت جوانی جمعیت ثبت نام کنند.