شناسهٔ خبر: 172691 - سرویس استان‌ها

جاده‌های شمال استان کرمان جهت افزایش ایمنی ممیزی شدند

جاده های شمال استان كرمان جهت افزايش ايمنی مميزی شدند مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال استان کرمان گفت: ممیزی ایمنی تمام جاده‌های شمال استان در خصوص کاهش تصادفات رانندگی انجام شده و نواقص مربوط به علائم ایمنی جاده‌ها در حال برطرف شدن است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمان)، علی عبداللهی با بیان این مطلب که استان کرمان بزرگترین طول شبکه راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: تمام اقدامات راهداری در جهت کاهش تلفات جاده‌ای و تصادفات است و تمام سعی ما بر این است تا ایمنی راه‌های استان ارتقا پیدا کند.

عبداللهی با اشاره به این که برای نگهداری از این راه‌ها نیازمند حضور دائمی راهداری در این محورها و هزینه‌کرد در این جاده‌ها هستیم، افزود: طی یک‌ماه گذشته با یک قرارداد با اعتباری بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان پیگیر هستیم تا این مسیر روکش آسفالت شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان تصریح کرد: عملیات روکش آسفالت در جاده بردسیر به سمت باغین توسط پیمانکار مربوطه درحال انجام کار است و همچنین روکش آسفالت راه‌های استان کرمان در دستور کار است و در حال حاضر جاده ترانزیتی کرمان – سیرجان - شهربابک - بندرعباس باید روکش آسفالت شود.

عبداللهی خاطرنشان کرد: رفع حادثه‌خیز بودن ۱۸ نقطه نیز در دستور کار است که در حال انجام رفع این نقاط هستیم و همچنین دو قرارداد فعال روکش آسفالت در محور جاده کرمان - جوپار داریم و ظرف دو هفته آینده روکش نهایی انجام و جاده خط‌کشی می‌شود.