شناسهٔ خبر: 172774 - سرویس استان‌ها

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان:

واگذاری تعداد زیادی از واحدهای نهضت ملی مسکن استان زنجان در سال جاری

ی معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: عمده واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن در سال جاری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، محسن محرمی یگانه روز شنبه در آئین تجلیل و نشست خبری با خبرنگاران در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، بر لزوم تأمین زیرساخت‌های لازم برای تحویل واحدهای مسکن ملی در استان تاکید کرد و گفت: این زیرساخت‌ها بدون دریافت هزینه از متقاضیان تامین می‌شود.

وی ابراز کرد: با تامین زیر ساخت‌ها برای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان، متقاضیان با خیال راحت می توانند ساکن شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه به دلیل نبود نیروی کار پروژه‌ای تعطیل نشده است، گفت: تمام پروژه ها با قوت در حال اجرا هستند.

قیمت تمام شده طرح‌های نهضت ملی مسکن متفاوت است

محرمی یگانه تاکید کرد: برخی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن قرار بود فروش اقساطی شود اما مردم در سفر مسئولین کشوری تقاضا کردند که فروش اقساطی تبدیل به ۹۹ ساله شود که این موضوع در تهران بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت تمام شده طرح‌های نهضت ملی مسکن متفاوت است، گفت: قیمت تمام شده طرح‌ها بسته به زمان اخذ پروانه ساختمانی، شروع طرح، مشخصات بلوک‌ها و واحدهای طرح شامل تعداد طبقات و متراژ مشاعات متفاوت است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان بیان کرد: طی زمان بندی انجام شده، افتتاح طرح‌ها با سازندگان و پیمانکاران در استان زنجان قطعی شده تا خرداد سال آینده تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی به متقاضیان در استان واگذار می‌شود.

محرمی یگانه گفت: عمده واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن در سال جاری خواهد بود و این مهم با جدیت دنبال می شود.