شناسهٔ خبر: 172814 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راهداری استان همدان خبر داد؛

ثبت بیش از ۴میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در محورهای استان همدان

مهندس آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از ثبت افزون بر ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ میلیون و ۵۱۸ هزار تردد در محورهای استان همدان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۰ درصدی ترددها هستیم.

آهکی تصریح کرد: تردد در تیر ماه سال جاری افزون بر ۲۰۰ هزار مورد توسط ۸۹ سامانه تردد شمار در محورهای استان به ثبت رسیده است که نسبت به ماه گذشته (خرداد) حدود ۹ درصد افزایش ترددها را نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: پرترددترین محورهای استان به ترتیب: محور همدان-سه راهی شهید زارعی، همدان-تهران، آزادراه کربلا و محور همدان-ملایر است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به پیش رو بودن ایام اربعین حسینی و افزایش ترددها گفت: تمامی تمهیدات لازم برای ارتقای ایمنی راه‌ها، جانمایی موکب‌ها، کنترل و هدایت ترافیکی عبوری و... در محورهای استان پیش‌بینی شده است.