شناسهٔ خبر: 172935 - سرویس استان‌ها

بازدید از کارگاه تولید نیوجرسی بزرگراه دیر-بوشهر

بازدید معاون مهندسی و ساخت از کارگاه تولید نیوجرسی بزرگراه بوشهر دیر معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی بوشهر به همراه ذیحساب اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر از کارگاه تولید نیوجرسی بزرگراه دیر - بوشهر بازدید کرند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، سید امین عارف زاده معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان بوشهر در حاشیه بازدید از کارگاه تولید نیوجرسی بزرگراه دیر - بوشهر که به همراه جهان‌بخش عرب زاده ذیحساب اداره کل راه و شهرسازی انجام شد، اظهار کرد: تولید نیوجرسی در محور بزرگراه دیر - بوشهر حدود ۲۵ کیلومتر در مراحل نهایی اجرا قرار دارد.

عارف زاده افزود: مبلغ اولیه قرارداد تولید نیوجرسی ۷۶ میلیارد تومان و از محل اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور شهید، به استان بوشهر در حال اجرا و ساخت است.

وی ایمنی بیشتر در محدوده این بزرگراه عنوان کرد و گفت: یکی از مزیت‌های نصب نیوجرسی نسبت به گاردریل و نرده‌های فلزی برای جداسازی مسیرهای رفت و برگشت، علاوه بر استحکام لازم، عدم نیاز آن‌ها به تعمیر و نگهداری و افزایش ضریب ایمنی خودرو های عبوری است.

عارف زاده خاطرنشان کرد: از رانندگان تقاضا داریم ضمن رعایت اصول ایمنی و توجه به علائم ترافیکی در محدوده اجرای پروژه با سرعت مطمئن تردد کنند تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود.