شناسهٔ خبر: 172942 - سرویس استان‌ها

عملیات ترمیم و بازسازی سه دستگاه پل در جنوب سیستان و بلوچستان

بازسازی ابنیه فنی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در راستای رفع نقاط پرحادثه و ارتقای سطح ایمنی و صیانت از پل‌ها و ابنیه جاده‌ای، طرح ترمیم و بازسازی ۳ دستگاه پل در محور ایرانشهر- بزمان - بم اجرایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان از اجرایی‌شدن طرح ترمیم و بازسازی ۳ دستگاه پل در محور ایرانشهر – بزمان - بم با اعتباری بالغ بر حدود ۵۲ میلیارد تومان خبر داد.

 وی تاکید کرد: بی تردید این پل‌ها به دلیل قرارگیری در محل کریدور اربعین و ایفای نقش تعیین کننده در جابه‌جایی ایمن زوار اربعین حسینی از جنوب شرق به مرزهای غربی کشور، در اولویت اقدامات این اداره کل قرار دارد.

مبارکی افزود: موضوع تعمیر و رسیدگی به امور نگهداری پل‌ها و ابنیه فنی با جدیت در دست اقدام است و همواره تلاش شده با به‌کارگیری افراد متخصص و با تجربه وضعیت کیفی پل‌ها و ابنیه فنی ارتقا یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان در خاتمه با یادآوری مجدد این مهم که جهت اجرای طرح مذکور، هیچ‌گونه انسداد و یا حتی محدودیت ترافیکی اعمال شده تا کاربران جاده‌ای این مسیر دچار زحمت نشوند؛ تاکید کرد: رانندگان حین عبور از مسیرهایی که پروژه‌های عمران جاده‌ای در آنها در حال اجرا است ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی نسبت به همکاری با عوامل اجرایی این طرح‌ها نهایت تعامل را داشته باشند تا مبادا شاهد حادثه‌ای ناگوار و جبران ناپذیر باشیم.