شناسهٔ خبر: 172949 - سرویس وزارتی

معرفی برگزیدگان مسابقه عکاسی سالروز رحلت ملکوتی امام راحل(ره) با شعار «امام مهربانی»

خ مشاور امور بانوان و خانواده وزارت راه وشهرسازی از برگزیدگان مسابقه عکاسی ویژه فرزندان همکاران به مناسبت سالروز رحلت ملکوتی امام راحل(ره) با شعار"امام مهربانی" تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه عکاسی ویژه فرزندان همکاران به مناسبت سالروز رحلت ملکوتی امام راحل (ره) با شعار"امام مهربانی" امروز سه‌شنبه ۹ مرداد با حضور سیده انسیه سیدجوادی مشاور امور بانوان و خانواده وزارت راه و شهرسازی و نفرات منتخب فرزندان همکاران در محل دفتر امور بانوان و خانواده با اهدای جوایز برگزار شد.

سیدجوادی ضمن قدردانی از شرکت در این مسابقه و حضور در مراسم باشکوه سی و پنجمین سالگرد ارتحال و تجدید میثاق با بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام (ره) افزود: هدف از برگزاری این مسابقه حضور و آشنایی نسل جوان و تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و اهداف والای انقلاب اسلامی است و برگزیدگان این مسابقه بر اساس شرایط و معیارهای اعلام شده طی داوری بین آثار ارسالی اعلام شدند.

در ادامه سیدجوادی از نفرات منتخب درخواست کرد که خاطره‌ای از حضور در این مراسم باشکوه و شرکت در مسابقه عکاسی بیان کنند.

گفتنی است، ستایش بهشتی نامدار فرزند همکار مرکز ارتباطات و روابط عمومی و علی دارابی فرزند همکار مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل‌ونقل و پدافند غیرعامل در این مسابقه منتخب شدند که در پایان این مراسم، به رسم یادبود، با اهدای لوح و هدایایی از این عکاسان نوجوان تقدیر به عمل آمد.