شناسهٔ خبر: 172961 - سرویس استان‌ها

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت محور گتوند به جنت مکان به طول ۳ کیلومتر

ببینید| تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت محور گتوند به جنت مکان به طول ۳ کیلومتر معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت محور گتوند به جنت مکان به طول ۳ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی (خوزستان )، رحمان بهرامی، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اهمیت بهسازی و روکش آسفالت محور گتوند به جنت مکان اظهار کرد: این محور پر تردد یکی از محور هایی است که ترافیک سنگینی از لحاظ تردد کامیون های حمل بار محصولات کشاورزی و حمل مصالح دارد به همین سبب بهسازی و روکش آسفالت این محور ضروری بود.

وی افزود: پروژه لکه گیری و روکش آسفالت پروژه محور گتوند به جنت مکان بطول ۳ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان تکمیل و به بهره برداری رسید.

بهرامی گفت: ۹۰درصد مصالح رودخانه ای و شن و ماسه به سمت شهرهای جنوبی خوزستان از این مسیر عبور داده می شود که تخریب جاده و ترافیک سنگین را به دنبال داشته است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: این منطقه به سبب وجود زمین های کشاورزی مرغوب و حاصلخیز راههای ارتباطی پرترددی دارد که با انجام این پروژه بخشی از مشکلات این مسیر مرتفع شد.

وی افزود: ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌های ارتباطی در مناطقی که زمین های کشاورزی مرغوبی دارد در کنار تکمیل طرح‌های راهسازی در رأس برنامه‌های اجرایی مجموعه راه و شهرسازی استان قرار دارد.