شناسهٔ خبر: 172987 - سرویس استان‌ها

شهرکرد – فرخشهر و شهرکرد - سورشجان پر ترددترین محورهای استان چهارمحال و بختیاری

شهرکرد – فرخشهر در لاین رفت و برگشت و شهرکرد - سورشجان پر ترددترین محورهای استان در تیر ماه ۱۴۰۳ رئیس اداره مدیریت راه های استان چهارمحال و بختیاری محور شهرکرد – فرخشهر در لاین رفت و برگشت و شهرکرد - سورشجان را پر ترددترین محورهای استان در تیر ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری)، لاله اشرفی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اعلام کرد تردد بین استانی در تیر ماه ۱۴۰۳ نسبت به ماه گذشته ۳.۱ درصد و نسبت به ماه مشابه سال گذشته ۴.۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: شهرکرد - فرخشهر در لاین رفت و برگشت و شهرکرد - سورشجان پرترددترین محورها در تیر ماه ۱۴۰۳ را به خود اختصاص داده‌اند.

اشرفی تصریح کرد: بر اساس مشاهده پلاک‌ها، استان‌های اصفهان، تهران و قم بیشترین سهم مقاصد سفر را در استان چهارمحال و بختیاری داشته‌اند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: از ابتدای تیر ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲.۹ درصد سهم وسایل نقلیه غیر بومی در استان کاهش داشته است.

این مسئول در رابطه با سرعت متوسط خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان در تیر ۱۴۰۳ عنوان کرد: متوسط سرعت ۷۸.۷ کیلومتر بوده که در محور بروجن – شهرضا بالاترین سرعت متوسط به ثبت رسیده است.