شناسهٔ خبر: 173020 - سرویس استان‌ها

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آستارا خبر داد؛

زیباسازی و ارتقای ایمنی تردد کاربران جاده‌ای آستارا- تالش

آستارا رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آستارا از بهبود نمای بصری و ارتقای ایمنی تردد راه کاربران جاده‌ای آستارا- تالش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان)، غلامرضا بابایی با بیان آنکه جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز از راه‌ها علاوه بر بهبود نمای بصری جاده‌های استان، در کاهش بار ترافیک و تصادفات جاده‌ای تاثیر بسزایی دارد، گفت: به این منظور جمع آوری میوه فروشان و رفع تجاوز به حریم راه از پمپ بنزین حسینی تا چهارراه عنبران واقع در محور آستارا- تالش توسط راهداران پرتلاش شهرستان آستارا صورت گرفته است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آستارا افزود: همچنین جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز و همچنین میوه‌فروشان در محدوده غلام محله به پایانه بار واقع در محور آستارا - تالش نیز انجام گرفته است.

غلامرضا بابایی در ادامه در راستای انجام وظایف امورات راهداری به علف تراشی زیر گاردریل و دور علائم محور آستارا- آقچای به منظور زیباسازی و ارتقا ایمنی تردد راه کاربران جاده‌ای اشاره کرده و گفت: علف‌زنی فوژمیانی در محور آستارا- تالش نیز جهت بهبود نمای بصری و افزایش دید بهره برداران راه صورت گرفته است.

بابایی یادآور شد: با مستحدثات و عواملی که در حریم راه موجبات کندی حرکت فراهم آورده و خطر آفرین می‌شوند، برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.