شناسهٔ خبر: 173028 - سرویس استان‌ها

آغاز روکش آسفالت محور فارسان به چلگرد استان چهارمحال وبختیاری

آغاز روکش آسفالت محور فارسان به چلگرد  استان چهارمحال وبختیاری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: عملیات روکش آسفالت محور فارسان به چلگرد به طول۳ کیلومتر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری) روح الله غلامی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری از آغاز عملیات روکش آسفالت محور فارسان به چلگرد به طول۳ کیلومتر خبر داد و گفت: این پروژه از مطالبات جدی و مستمر مردم شهرستان کوهرنگ به شمار می‌رفت به همین دلیل در دستور کار قرار گرفت.

مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال‌وبختیاری بیان کرد: اعتبار این پروژه بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال است.

غلامی گفت: ارتقای وضعیت ایمنی جاده‌ای گامی مهم در مسیر کاهش نقاط پر حادثه، افزایش ایمنی، تسهیل تردد و کاهش مصرف سوخت است.

وی افزود: با اجرا و تکمیل روکش آسفالت علاوه بر کاهش زمان و مصرف سوخت و کاهش اصطکاک خودرو، تسریع در خدمات رسانی به مردم شهرستان کوهرنگ و گردشگران عزیز خواهد بود که این منطقه را به‌عنوان هدف گردشگری خود انتخاب می‌کنند.