شناسهٔ خبر: 173111 - سرویس استان‌ها

معاون راهداری جنوب کرمان خبرداد؛

تکمیل اجرای عملیات آسفالت ۵ کیلومتر دیگر از محور عباس آباد_آشین

آسفالت عباس آباد اسفندقه معاون ساخت راهای روستایی اداره کل راهداری جنوب کرمان از تکمیل اجرای عملیات آسفالت ۵ کیلومتر دیگر از محور عباس آباد_آشین در حوزه استحفاظی جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری جنوب کرمان) اکبر سلیمانی معاون ساخت راه های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در بازدید از محور جیرفت_اسفندقه_آشین گفت: عملیات آسفالت ۵ کیلومتر دیگر از این محور تکمیل شده و در حال بهره برداری است.

سلیمانی اعتبار این پروژه را ۳۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: بیش از ۵۰۰ خانوار روستایی نیز از این مسیر بهره مند خواهند شد.

وی برقراری ارتباط شهرستان جیرفت و بخش اسفندقه را به شهرستان ارزوییه در شمال استان کرمان را یادآور شد و بیان داشت: در حوزه اداره کل راهداری جنوب کرمان تنها ۷۰۰متر از این محور باقی می ماند که عملیات خاکی و ساخت ابنیه فنی آن هم با پیشرفت فیزیکی ۷۰درصد در حال احداث است.

معاون راهداری جنوب کرمان یادآور شد: این پروژه جزو پروژه های نیمه تمام و تاثیر گذاری بوده است که عملیات احداث آن ۱۵ سال پیش آغاز شده بود که با پیگیری و تمرکز این اداره‌کل در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام، عملیات تکمیل آن رو به اتمام است.