شناسهٔ خبر: 173116 - سرویس استان‌ها

اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان عنوان برتر صدور سند مالکیت را در استان کرمان کسب کرد

جنوب کرمان صدور سند مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در حاشیه جلسه شورای قضایی استان کرمان از کسب عنوان دستگاه برتر این اداره کل در زمینه صدور سند مالکیت در استان کرمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، ابراهیم امیری مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در حاشیه برگزاری جلسه شورای قضایی استان کرمان گفت: در جلسه شورای قضایی استان کرمان که با حضور معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، رئیس کل دادگستری استان، اعضای شورای قضایی استان کرمان برگزار شد، از اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان به عنوان دستگاه برتر در صدور سند مالکیت در استان کرمان تقدیر شد.

وی اظهار کرد: این اداره کل در شش ماه گذشته مقدمات بیش از ۱۰ هزار فقره سند مالکیت در جنوب کرمان را با هماهنگی و همکاری ادارات ثبت و اسناد فراهم کرده که از این میزان بیش از ۴۲۷۴ فقره تاکنون صادر شده و مابقی در شُرف صدور سند است.

امیری با اشاره به نگاه تحول‌گرایانه دولت و به تبع آن اداره کل راه و شهرسازی در ارائه حداکثر خدمات در اجرای طرح‌های مسکن و ساماندهی املاک مردم با استفاده از فناوری‌های نوین و همچنین اصلاح فرایندها و بهره وری مناسب از زمان، گفت: صدور این تعداد سند در ده سال گذشته بی سابقه بوده که نسبت به گذشته رشد ۳۰۰ درصدی داشته است که امیدواریم رضایت‌مندی مردم را به همراه داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان با هدف شفافیت، مبارزه با فساد، تسهیل در ارائه خدمات الکترونیکی و ارتقای بهره‌وری، سعی کرده سامانه‌ها و زیرساخت‌هایی که در توسعه ثبت هوشمند موثر است را به خوبی به‌کار بگیرد.

وی ضمن تشکر از کلیه همکاران اداره کل راه و شهرسازی نسبت به اقدامات فوق در جنوب کرمان خاطر نشان کرد: در این مدت تمرکز بر دو مؤلفه خدمت رسانی به مردم و ایجاد رضایتمندی به عنوان اهداف استراتژیک در منطقه کارها شتاب بیشتری گرفت و با ایجاد زیرساخت مناسب خدمت رسانی مؤثرتری انجام شد.