شناسهٔ خبر: 173122 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) اعلام کرد؛

تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها مطالبه اصلی راه و شهرسازی شرق استان سمنان

امیر عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) مهم‌ترین مطالبات اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان را، تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها و حفاظت و نگهداری جاده‌های موجود اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (شاهرود)، امیر عمیدی در حاشیه بازدید میدانی سیاهپور مدیرکل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور از پروژه‌های در حال اجرای این اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در شاهرود و میامی اظهار داشت: تخصیص اعتبار برای تکمیل  پروژه‌ها و حفاظت و نگهداری جاده‌های موجود ،از مهم‌ترین مطالبات اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان می باشد.وی گفت پروژه محور شاهرود - گرگان با هدف بهسازی، تعریض و روکش آسفالت به طول هشت کیلومتر که بااعتباری بالغ‌بر ۲۴ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال اجرا است.

عمیدی با اشاره به پروژه آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ در محور برگشت میامی به جاجرم، ابراز کرد: این پروژه به طول ۴۰ کیلومتر که بااعتباری بالغ‌بر ۴۵ میلیارد تومان در حال اجرا است و تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به اجرای پروژه محور شاهرود-آزادشهر با هدف لکه‌گیری و روکش آسفالت به طول ۲۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ‌بر ۳۶ میلیارد تومان و عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه ۶۵ درصد است که با جدیت در حال اجراست.

عمیدی با بیان اینکه پروژه محور پل "کال‌شور" میامی در کیلومتر ۳۷ و بااعتباری بالغ‌بر ۳۴ میلیارد تومان در حال اجراست، ابراز کرد: این پروژه نیز تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی از اجرای پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت محور میامی-کاهک و بالعکس خبر داد و گفت: این پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۸۰ میلیارد تومان و با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی سازی شرق استان سمنان با بیان اینکه پروژه تکمیل پل راه‌آهن در تقاطع آن کمربندی شاهرود-میامی بااعتباری بالغ‌بر ۴۰ میلیارد تومان در حال اجرا است عنوان کرد: این پروژه نیز تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

عمیدی بیان کرد: تأمین اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های نگهداری رویه راه و ابنیه فنی راه و شهرسازی شهرستان‌های شاهرود و میامی از مطالبات این اداره کل است که امیدواریم در راستای تحقق آن  اقدامات شایسته‌ای صورت گیرد.