شناسهٔ خبر: 173172 - سرویس استان‌ها

نشست هماهنگی با مدیران مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی زنجان برای خدمات دهی به زائران اربعین

راهداری زنجان نشست هماهنگی با مدیران مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی برای خدمات‌دهی به زائران اربعین با حضور معاونت توسعه و برنامه‌ریزی استانداری، مدیرکل و معاونان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، مدیران مجتمع‌ها و نمایندگانی از دامپزشکی، اداره کل اوقاف و شبکه بهداشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان در این جلسه با عنوان این مطلب که اجر خدمت به زائران اربعین کمتر از زیارت حرم حضرت نیست، اظهار کرد: هم‌زمان با نزدیک شدن به اربعین حسینی و تردد زائران از محورهای مواصلاتی استان زنجان، جهت حضور در پیاده وی عظیم اربعین و زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان زنجان برای خدمات رسانی هر چه بهتر به زائران انجام می‌شود.

وی با اشاره به بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در سطح استان، عنوان کرد: منظور از بازدیدها، مچ‌گیری نیست، بلکه این بازدیدها علاوه بر آگاه شدن از کم و کیف امور، ارزشیابی است تا ببینیم مسئول آن مجموعه چگونه و چطور مدیریت می‌کند تا اگر در مجموعه ضعفی بود با تذکرات اصلاح شود.

شهامی با بیان اینکه رفع حداقل یک مشکل در سال در کیفیت خدمات تاثیرگذار خواهد بود، افزود: برخی از مشکلات زیرساختی است که نیاز به اعتبارات چند میلیاردی دارد در حالی که رفع برخی از مشکلات نیاز به هزینه آن‌چنانی ندارد که باید در رفع آنها کوشا بود.

این مسئول با تاکید بر توجه ویژه به نظافت، روشنایی و کیفیت نمازخانه‌های بین راهی خاطرنشان کرد: جهت استفاده مسافران از نمازخانه‌ها در ایام پیک سفر، توجه و رفع مشکلات نمازخانه‌ها در ایام اربعین باید بیش از پیش مورد توجه مالکان مجتمع‌ها قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان به اختصاص فضایی برای استقرار موکب‌ها در مجتمع‌های بین راهی اشاره کرد و گفت: در صورتی که مجتمع‌های خدماتی رفاهی اعلام آمادگی کنند، ستاد اربعین موکب‌های متقاضی را برای خدمت‌رسانی به زائرین معرفی خواهد کرد.