شناسهٔ خبر: 173187 - سرویس استان‌ها

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان زنجان خبر داد؛

اتمام ۴.۵ کیلومتر عملیات روکش آسفالت جاده ترانزیت زنجان- قزوین

راهداری زنجان رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان زنجان از اتمام عملیات روکش آسفالت ۴.۵ کیلومتر جاده ترانزیت زنجان - قزوین به صورت رفت و برگشت در حوزه استحفاظی شهرستان زنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، سید مهدی احمدی رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهر ستان زنجان عنوان کرد: فاز یک عملیات روکش و لکه گیری آسفالتی جاده ترانزیت زنجان - قزوین در حوزه استحفاظی شهرستان زنجان به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: عملیات روکش آسفالت از میدان بسیج تا پل شرکت ترانسفو به طول ۴.۵ کیلومتر انجام شد و هزینه‌های این پروژه از محل اعتبارات ملی تامین شد.

احمدی همچنین فاز ۲ این محور را از دیگر برنامه‌های در دست اجرا عنوان کرد و افزود: فاز دو این محور از میدان فلسطین تا میدان جهاد طی قراردادی به مبلغ ۲۳ میلیارد تومان به زودی اجرا می‌شود .

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان زنجان با عنوان این مطلب که با مناسب سازی رویه‌های آسفالتی افزایش ایمنی را شاهد خواهیم بود، افزود: در این خصوص ورودی زنجان به سمت بیجار ۵ کیلومتر و حدفاصل زنجان_ فرودگاه نیز با اجرای یک لایه حفاظتی اجرا خواهد شد.