شناسهٔ خبر: 173228 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان خبر داد؛

بهسازی و روکش آسفالت کریدور اربعین در جنوب سیستان و بلوچستان

بهسازی و روکش آسفالت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از پیشرفت قابل توجه عملیات بهسازی و روکش آسفالت کریدور اربعین در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، شهرام مبارکی با بیان اینکه عملیات بهسازی و روکش آسفالت کریدور اربعین در جنوب سیستان و بلوچستان با اعتباری بالغ بر هزار و ۳۸۲ میلیارد تومان در حال اجراست، تصریح کرد: با توجه به اهمیت تردد زائران اربعین حسینی، عملیات بهسازی و روکش آسفالت کریدور اربعین با جدیت در حال پیگیری است.

وی افزود: ساماندهی و بهبود وضعیت کریدور اربعین در جنوب استان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این ادره کل است تا روند حضور زوار در مرز ریمدان تسهیل شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تاکنون بخشی از این پروژه‌های به اتمام رسیده و مابقی نیز در دست اجرا قرار دارند؛ همچنین راهداران زحمت‌کش ما با وجود گرمای شدید منطقه، شبانه‌روز در تلاش هستند تا این مسیر را برای تردد ایمن زائران آماده کنند.

لازم به ذکر است که بهسازی و روکش آسفالت کریدور اربعین در جنوب سیستان و بلوچستان، علاوه بر تسهیل تردد زائران، به کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی جاده‌ای نیز کمک شایانی خواهد کرد.