شناسهٔ خبر: 173229 - سرویس استان‌ها

در ۴ ماهه ابتدای امسال انجام شد؛

صدور ۲۱۶ هزار برگ بارنامه حمل کالا در استان همدان

مهندس آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان  مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: در چهارماهه ابتدای امسال ۲۱۶ هزار برگ بارنامه حمل کالا برای ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای در این استان صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ضمن اشاره به صدور ۲۱۶ هزاربرگ بارنامه حمل کالا در استان همدان افزود: این تعداد بارنامه برای بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن بار صادر شده است.

وی با تأکید کرد: همدان به‌واسطه قرارداشتن در مسیر پراهمیت ترانزیتی و به‌عنوان یکی از قطب‌های مهم تولید کالا جایگاه مهمی در حوزه حمل‌ونقل دارد و جابه‌جایی کالا از اولویت‌های ویژه آن است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: عمده کالاهای جابه‌جا شده در این مدت سیمان، بنزین، سنگ آهن، کنستانتره سنگ آهن، سیلیس، سیب زمینی، گندله و آهن آلات بوده است.

آهکی افزود: در مدت یاد شده همچنین بازدیدهای ماهیانه از پایانه بار، مراکز عمده حمل بار، مراکز خرید گندم و سیلوها در سطح استان انجام شده است و با برگزاری جلسات کمیسیون‌های ویژه حمل‌ونقل، پرونده تخلف در کمیسیون‌ها مختلف ویژه مالکان ناوگان مورد رسیدگی قرار گرفت.

این مسئول تأکید کرد: مردم نیز می‌توانند شکایات و انتقادات خود را از ناوگان حمل و نقل کالای جاده‌ای به شکل حضوری یا از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها انعکاس دهند تا موضوع در کمیسیون‌های مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.