شناسهٔ خبر: 173253 - سرویس استان‌ها

تماس بیش از ۳۹ هزار کاربر جاده‌ای با سامانه ۱۴۱ سیستان و بلوچستان

سامانه ۱۴۱ سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از تماس ۳۹ هزار و ۹۲۷ کاربران جاده‌ای با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل خبر داد که این تعداد تماس نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد گفت: سامانه تلفن گویای 141، آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعاتی چون مسیر و مسافت سفر، ثبت شکایت در بخش‌های حمل و نقل و راهداری را به تماس‌گیرندگان ارائه می‌کند.

وی شکایت یا پیگیری شکایت حمل‌ونقلی اعم از باری و مسافری و همچنین وضعیت جوی را بیشترین موضوعاتی نام برد که از سوی کاربران جاده‌ای مطرح شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با توجه به اینکه این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در بخش‌های حمل و نقل و راهداری را دارد، افزود: کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای هستند.