شناسهٔ خبر: 173285 - سرویس استان‌ها

رشد ۲۰ درصدی اجرای روکش در محورهای سطح استان خوزستان

ببینید| تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت محور گتوند به جنت مکان به طول ۳ کیلومتر معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از رشد ۲۰ درصدی اجرای روکش در محورهای سطح استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، مرتضی بهداروندی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۳۷ کیلومتر عملیات بهسازی در طول محورهای استان اجرا شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۲۰ درصدی را نشان می دهد.

وی با اشاره به اجرای ۱۳۷ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای سطح استان در بازه زمانی یاد شده افزود: در این مدت ۱۵۰ کیلومتر لکه گیری و درزگیری، ۵۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی و ساخت ۴۰ کیلومتر راه فرعی روستایی اجرا شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: ۲۵۶۰ کیلومتر خط کشی از محورهای استان، احداث ۱۵.۵ کیلومتر نیوجرسی، ارتقاء ۱۵.۴ کیلومتر گاردریل، احداث ۳۰.۵کیلومتر روشنایی، نصب ۳۳۴۰۰ بازتاب ایمنی، نصب ۱۶۰۸۰ تابلو علائم، و ۴۷۰ متر مربع تابلو اطلاعات در طول محورهای استان از دیگر اقدامات اداره کل در بازه زمانی یاد شده است.