شناسهٔ خبر: 173287 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد؛

ارتقای بهره‌وری سازمان ملی زمین و مسکن با راه‌اندازی سامانه سیام

مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص راه اندازی سامانه یکپارچه املاک و مسکن (سیام) گفت: مردم زیادی خدمات مورد نیازشان را از ما دریافت می‌کنند و به همین منظور به دنبال این هستیم تا در سازمان ملی زمین و مسکن بهره‌وری را از طریق بهبود وضعیت سیستم‌ها ارتقا بخشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان در دوره آموزشی معرفی و آشنایی شرکت‌کنندگان با سامانه یکپارچه املاک و مسکن (سیام) گفت: مردم زیادی خدمات مورد نیازشان را از ما دریافت می‌کنند و به همین منظور به دنبال این هستیم تا در سازمان ملی زمین و مسکن بهره‌وری را از طریق بهبود وضعیت سیستم‌ها ارتقا بخشیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به بخشی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های سامانه سیام افزود: راه‌اندازی این سامانه به صورت آزمایشی در سه اداره کل راه و شهرسازی استان‌های تهران، البرز و اصفهان انجام شد و بازخوردهای مثبتی از آنها به دست آمد.

مالکی افزود: پس از اجرای کامل این سامانه در تمامی ادارات کل، بر اساس شاخص‌های تعیین شده، ارزیابی‌هایی از استان‌ها انجام خواهد شد و از ادارات کل برتر تقدیر خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: با راه‌اندازی این سامانه، سامانه قبلی از چرخه کار حذف می‌شود و تمامی ادارات کل با همین سامانه کار می‌کنند.

گفتنی است دوره آموزشی معرفی و آشنایی شرکت‌کنندگان با سامانه یکپارچه املاک و مسکن (سیام) امروز با حضور روسای ادارات فناوری اطلاعات و ارتباطات و مسئولان بانک زمین ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها و جمعی از مدیران و کارکنان ستادی در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد.