شناسهٔ خبر: 173326 - سرویس استان‌ها

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی بالای ۳۵ درصدی پروژه‌های ساختمان‌های دولتی استان اصفهان

بهزاد شاهسوندی / اصفهان معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: چهار پروژه ساختمان های دولتی استان اصفهان از ۳۵ تا ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: یکی از وظایف شاخص و عمده حوزه مهندسی و ساخت این اداره کل، احداث ساختمان‌های دولتی است.
 
وی با بیان اینکه پروژه‌های ساختمان‌های دولتی استان اصفهان از ۳۵ تا ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، گفت: زیربنای این پروژه‌ها در مجموع ۶ هزار و ۷۰۰ متر مربع است.
 
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: این پروژه‌ها توسعه ساختمان فرمانداری اصفهان، ساختمان فرمانداری اردستان، محیط زیست گلپایگان و ساختمان مرکز مدیریت بحران را شامل می‌شود.
 
وی در خصوص وضعیت اجرایی این ساختمان‌ها عنوان کرد: توسعه ساختمان فرمانداری اصفهان با مساحت ۲ هزار متر مربع با اعتبار هزینه شده ۲ میلیارد ریال دارای ۱۰۰درصد پیشرفت فیزیکی است همچنین ساختمان فرمانداری اردستان نیز با ۱ هزار و ۳۰۰ متر مربع زیربنا و ۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
 
شاهسوندی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی ساختمان محیط زیست گلپایگان گفت: این پروژه دارای ۴۰۰ مترمربع زیربنا بوده و تا کنون برای اجرا مبلغ ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
 
وی بیان کرد: پروژه دیگر، ساختمان مرکز مدیریت بحران است که با زیربنای ۳ هزار مترمربع و اعتبار هزینه شده ۴۰ میلیارد ریال در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.