شناسهٔ خبر: 173359 - سرویس استان‌ها

۲۸ مجتمع بین‌راهی بوشهر آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۲۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) سید طالب لواسانی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۲۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) شده است.

وی با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی و افزایش جمعیت مشتاق زیارت حضرت اباعبدلله الحسین (ع) افزود: در راستای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی، بازدیدهای کارشناسان این اداره کل از مجتمع‌های بین راهی استان به صورت نوبتی و منظم در جریان است و با نزدیک شدن به ایام اربعین، این نظارت‌ها افزایش می‌یابد.

لواسانی خاطرنشان کرد: در بازدیدهای صورت گرفته، نظافت نمازخانه‌ها و تجهیز آن‌ها، نظافت مستمر سرویس‌های بهداشتی، وضعیت رستوران، آشپزخانه، پارکینگ، ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در جریان بازدیدها با موارد تخلف برخورد خواهد شد، گفت: مسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع‌های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانه‌های پیامکی یا تلفنی ۱۴۱ اعلام کنند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یادآور شد: ۱۶ راهدارخانه و مهمانسراهای ادارات شهرستانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز آماده خدمات دهی یا اسکان اضطراری زائران اربعین حسینی هستند.