شناسهٔ خبر: 173370 - سرویس استان‌ها

آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین در سیستان و بلوچستان

ناوگان اتوبوسی سیستان وبلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس ویژه اربعین حسینی در طرح ویژه اربعین خبر داد که از ۱۶ مرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۹ شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد گفت: در این بازه زمانی که نرخ بلیت‌های اتوبوس بر اساس مصوبات ستاد اربعین کشور اعلام شده، محاسبه و پس از آن قیمت‌ها به حالت اولیه باز می‌گردد.

وی بیان کرد: نرخ بلیت اتوبوس از مبدأ زاهدان برای هر نفر با اتوبوس ۲۵ نفره تا مرز مهران ۳ میلیون و ۵۲۸ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره ۲ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان و در اتوبوس ۴۴ نفره ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: همچنین نرخ بلیت اتوبوس زاهدان تا شلمچه برای اتوبوس ۲۵ نفره ۲ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان، برای اتوبوس ۳۲ نفره ۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان و برای اتوبوس ۴۴ نفره یک میلیون و ۴۳۳ هزار تومان است.

کرد ادامه داد: نرخ بلیت اتوبوس از زاهدان تا پایانه مرزی چذابه، برای اتوبوس ۲۵ نفره ۲ میلیون و ۴۲۵ هزار تومان، برای اتوبوس ۳۲ نفره ۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره، یک میلیون و ۴۳۳ هزار تومان اعلام شده است.

وی خاطر نشان کرد: نرخ‌های اعلام شده در پایانه‌های مسافری به‌صورت بنر اطلاع رسانی می‌شود و علاوه بر این میز خدمت و پاسخگویی به شکایت زائران در محل پایانه‌های مسافری پیش بینی شده است و تلفن ثابت ۳۳۴۳۲۸۸۸ دفتر نمایندگی این اداره کل مستقر در پایانه مسافری و سامانه تلفنی ۱۴۱ پاسخگوی سوالات زائران است تا در صورت هر گونه گران‌فروشی برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.