شناسهٔ خبر: 173401 - سرویس استان‌ها

جاده روستای دنگز لارستان با مشارکت خیرین راهساز بهسازی می‌شود

دنگز مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت جاده روستای دنگز لارستان به طول ۱۸ کیلومتر با مشارکت خیرین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت جاده روستای دنگز لارستان با مشارکت خیرین خبر داد.

شبانی اظهار کرد: هم اکنون عملیات تعریض و بهسازی در همه مسیر انجام شده و در گام نخست روکش آسفالت به طول ۵/۵ کیلومتر به پایان رسیده و مابقی در حال انجام است.

وی افزود: برابر تفاهم‌نامه های فی مابین اداره کل راه و شهرسازی لارستان با خیرین، اجرای کامل زیرسازی و بخشی از روسازی جاده دنگز برعهده خیرین است و کار اجرای آسفالت از سوی این اداره کل انجام و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان تصریح کرد: طبق این مشارکت، ۵۰ درصد هزینه انجام کار با خیرین و ۵۰ درصد دیگر از سوی اداره کل راه و شهرسازی لارستان به نمایندگی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تامین خواهد شد.  

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از ۳۸۰ کیلومتر عملیات بهسازی، احداث و ایمن سازی و … در قالب ۳۰ پروژه با اعتباری افزون بر ۵۰ هزار میلیارد ریال در قالب تفاهم نامه با خیرین در هفت شهرستان حوزه استحفاظی مابین این اداره کل و خیرین راهساز منعقد شده است.