شناسهٔ خبر: 173427 - سرویس استان‌ها

در آستانه فرا رسیدن ۱۷ مردادماه صادر شد:

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به‌ مناسبت روز خبرنگار

روز خبر نگار مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مردادماه "روز خبرنگار" را به اهالی قلم و رسانه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در آستانه فرا رسیدن ۱۷ مردادماه سال‌روز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، با صدور پیام تبریکی، این روز را به اهالی قلم و رسانه تبریک گفت.  

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اهمیت نوشتن و بیان حقایق تا جایی است که خداوند متعال به قلم و آنچه می‌نویسند قسم می‌خورد و کاملا مبرهن است که این خود قلم نیست که حایز اهمیت بوده، بلکه نوشته و حقایقی است که با آن بیان می‌گردد.  
خبرنگاران، این طلایه‌داران راستین خدمت در رسانه، انسان‌های پرتلاش و فداکاری هستند که در کسوت شرافت‌مندانه خبرنگاری، به عنوان وجدان بیدار، چشم بینا و زبان حقیقت‌جوی جامعه، گام در وادی مقدس قلم و عرصه روشنگری نهاده و همواره تلاش می‌کنند تا با تولید و انعکاس به موقع اخبار، به بهترین شکل ممکن، رسالت حرفه‌ای خود را انجام دهند.  
هر خبری که نوشته می‌شود، چراغی است که در شبستان حیات فردی و وجدان جمعی جامعه افروخته می‌گردد تا واقعیت، یعنی تصویر شفاف درستی‌ها و راستی‌ها و کژی‌ها و ناراستی‌ها، بیشتر و بهتر در دیدرس و قضاوت مخاطبان قرار گیرد.  
هفدهم مرداد و روز خبرنگار فرصتی است ارزنده برای تقدیر از زحمات کسانی است که با تلاش، تعهد، مسوولیت، آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه و آبادانی جامعه را رونق می‌بخشد.  
اینجانب روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران، صاحبان اندیشه و فعالان این حوزه، به‌ویژه خبرنگاران فعال در حوزه راه و شهرسازی تبریک گفته، از درگاه خداوند متعال برای‌ایشان آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی دارم.