شناسهٔ خبر: 173490 - سرویس استان‌ها

به مناسبت روز خبرنگار صادر شد

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز خبرنگار

2 مدیر کل راه و شهرسازی استان چهار محال و بختیاری با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷ مردادماه «روز خبرنگار» را به تمامی تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، متن پیام تبریک خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان به شرح زیر می باشد:

"ن و القلم و ما یسطرون"

هفدهم مرداد ماه که به پاسداشت شهادت "شهید محمود صارمی " روز خبرنگار نامگذاری شده فرصتی است مغتنم، برای تجلیل و قدردانی از انسان های فرهیخته ای که حرمت قلم و آگاهی را پاس داشته و تلاش و جزم خویش را در مسیر عدالت ، بازگویی حقیقت و بازتاب واقعیت به کار می گیرند.

طلایه داران این عرصه، راهیانِ وادیِ آگاهی و نیک اندیشی و مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند.

اینجانب دستان شما خبرنگاران و اهالی اصحاب رسانه را به گرمی می‌فشارم و امید دارم که در مسیر پرصلابت و خطیر اطلاع رسانی، موفق و پیروز و در کنار خانواده سلامت و تندرست باشید. از همیاری شما همراهان همیشگی کمال تشکر و قدردانی را دارم. در پناه لطف پروردگار عادل و مهربان و توجهات و مشمول دعای خیر حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف پاینده باشید.