شناسهٔ خبر: 173516 - سرویس استان‌ها

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک و تهنیت گفت.


به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی متن پیام بدین شرح است:بسمه تعالی
"ن و القلم و ما یسطرون"
اطلاع رسانی یک کار هنرمندانه است و به مساله خبررسانی باید به این چشم نگاه کرد که به نیت ترویج خیر باشد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
هفدهم مرداد ماه، سالروز شهادت خبرنگار مجاهد و سربلند "شهید محمود صارمی" به راستی بهترین انتخاب برای تجلیل از کسانی است که همه تلاش خود را صرف آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق و شرافتمندانه می‌کنند. تولید و نشر اطلاعات از سوی خبرنگاران و اصحاب قلم همچون چراغ پر فروغی است که راه بالندگی و پیشرفت را پیش روی انسان های مشتاق قرار می دهد و بر اندیشه جویندگان حقیقت، نقش می بندد. حق گویی و مطالبه حق توسط خبرنگاران عزیز یقینا مجاهدتی بزرگ و فداکاری فرهنگی سترگی می باشد که مستلزم ارج گذاری و قدردانی همه ماست. اینجانب این فرصت گرانبها را مغتنم شمرده و ضمن پاسداشت یاد و خاطره تمامی شهدای اصحاب رسانه، از مجاهدت دلسوزانه تمام تلاشگران عرصه اندیشه و آگاهی که در سنگر دفاع از آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی ایران سربلند با سلاح قلم، روایت عشق، حقیقت و صداقت می نمایند، به ویژه عزیزانی که به عشق محرومان و ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره همدل و همراه هستند و با تعامل حسنه، اثرگذار و وجدانی بیدار و رعایت حقوق فردی و معیارهای اخلاقی، نسبت به انعکاس و انتشار صحیح و به موقع اخبار این نهاد و به تصویر کشیدن خدمت بی منت به جامعه هدف، اهتمام می ورزند، با کمال امتنان و ارادت، تقدیر و تشکر می نمایم. از درگاه ایزد منان مسالت دارم تا یاریمان نماید در هر شرایط مدافع ارزش های والای انسانی و یاریگر نیازمندان و مستضعفان عالم باشیم. وحید داعیمدیر کل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان رضوی