شناسهٔ خبر: 173555 - سرویس استان‌ها

با اعتباری نزدیک به ۷۰ میلیارد ریال؛

روکش آسفالت راه روستای طاهره خاتون ساوه در استان مرکزی انجام شد

سلیمی اراک سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای غرق‌آباد در استان مرکزی اظهار کرد: با اعتباری معادل ۶۸ میلیارد ریال مسیر سه کیلومتری روستای طاهره خاتون روکش آسفالت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، علی‌اصغر سلیمی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای غرق‌آباد استان مرکزی گفت: در راستای تسهیل در تردد کاربران جاده‌ای، جاده روستای طاهره خاتون از بخش نوبران شهرستان ساوه با اعتبار ۶۸ میلیارد ریال که از محل اعتبارات ملی تأمین شده است طی ۸ روز و با به‌کارگیری ۱۸ دستگاه ماشین آلات سنگین جاده روستای مذکور به طول سه کیلومتر در دو لایه روکش آسفالت شد.

وی در ادامه از دیگر عملیات راهداری این اداره که به‌صورت امانی طی چند روز اخیر انجام شده به تعریض یک دستگاه پل به طول ۶ متر در جاده فرعی بیات (راه ارتباطی بخش نوبران با شهرستان رزن استان همدان) اشاره کرد و افزود: این امر با سه‌میلیارد ریال صورت گرفت.

سلیمی از دیگر اقدامات انجام شده در محور مذکور به جمع آوری ۴۰۰ متر گاردریل در نقطه پرتگاه‌ی اشاره کرد و گفت: ایجاد هره خاکی به‌همراه تعریض ۵۰۰ متر طول و اصلاح قوس در طول مسیر بوده است.

بخش نوبران با دو شهر نوبران و غرق‌آباد در محور ساوه-همدان با بیش از ۱۰۰ روستا قرار دارد.