شناسهٔ خبر: 173575 - سرویس استان‌ها

دیدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اصحاب رسانه استان

روز خبرتگار.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار در صدا و سیما و روزنامه امروز خراسان جنوبی حضور یافت و فرارسیدن این روز را به مدیران مسئول و همکاران این رسانه ها تبریک گفت.

به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی) ، در دیدار صمیمانه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با مدیرکل صدا و سیما و همکاران واحد خبر به مناسبت روز خبرنگار، از زحمات شبانه‌روزی خبرنگاران در اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع تقدیر شد.

اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری خراسان جنوبی در این دیار با تاکید بر اهمیت نقش خبرنگاران در جامعه، اظهار داشت: زحمات بی‌دریغ خبرنگاران در اطلاع‌رسانی به مردم قابل تقدیر است و با توجه به امر خطیری که بر عهده دارند زحماتشان کمتر دیده می شود.

وی همچنین از تعاملات سازنده خبرنگاران و رسانه‌ها با اداره کل راهداری تقدیر کرد و افزود: انتشار برنامه‌ها و فعالیت های اداره کل در مناسبت های مختلف از جمله طرح نوروزی، اربعین ،راهداری زمستانی و...توسط رسانه ملی، نقش بسزایی در آگاهی‌بخشی به مردم داشته است.

راهداری؛ خدمتگزاری شبانه روزی به مردم

در ادامه این دیدار، علیرضا آیینه دار، مدیرکل صدا و سیما خراسان جنوبی نیز ضمن تبریک روز خبرنگار، بر اهمیت رسالت سازمانی رسانه‌ها تأکید کرد و گفت: رسانه ملی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین، تلاش می کند تا با ارائه اخبار دقیق و به‌روز، به مردم خدمت کنیم. خبرنگاران به عنوان نمایندگان مردم، نقش ناظر بر عملکرد مسئولین را ایفا می‌کنند و این امر موجب ارتقای سطح پاسخگویی مدیران می‌شود.

وی با اشاره به زحمات شبانه‌روزی راهداران و رانندگان، افزود: راهداری و حمل و نقل جاده ای یکی از بخش‌های حیاتی استان است و کارکنان این حوزه با تلاش شبانه‌روزی در خدمت مردم هستند. معرفی این قشر زحمتکش در برنامه‌های رسانه‌ای، می‌تواند موجب افزایش روحیه و انگیزه آنها شود.

تعامل رسانه و راهداری، گامی مهم در کاهش حوادث جاده‌ای

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی به همراه معاونین اداره کل نیز با مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرنگاران روزنامه امروز خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار دیدار به عمل آوردند.

محمود حیدری، مدیرعامل خانه مطبوعات استان در این دیدار با بیان اینکه ارتباط موثر بین رسانه‌ها و ادارات در پیشبرد اهداف مجموعه‌ها و رفع مشکلات مردم بسیار موثر است، گفت: تقویت تعاملات بین دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها، باعث ایجاد روحیه امید و افزایش اعتماد عمومی در جامعه می‌شود.

وی ضمن قدردانی از مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای یادآور شد: راهداری یکی از دستگاه‌های خدماتی است که به طور مستقیم با مردم در ارتباط است. همکاری و تعامل بین دو مجموعه، می‌تواند در پیشگیری از حوادث جاده‌ای و بهبود وضعیت راه‌ها بسیار موثر باشد.