شناسهٔ خبر: 173583 - سرویس استان‌ها

اطلاع رسانی خبرنگاران، جایگاه راهداری و حمل و نقل جاده ای را ارتقا داده است

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان همزمان با روز خبرنگار در مصاحبه ای خبری گفت: اطلاع رسانی های شفاف، صحیح و به موقع تمام خبرنگاران از فعالیت های عمرانی اداره کل، جایگاه خوبی را در استان برای این مجموعه رقم زده که جای تقدیر دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی با حضور در محل خبرگزاری صدا و سیمای مرکز استان و مصاحبه خبری با این مرکز به مناسبت روز خبرنگار با  اشاره به نقش خبرنگاران در ارتقای جایگاه اداره کل، اظهار کرد: اطلاع رسانی های بموقع و شفاف رسانه ها موجب شده که مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان جزو ۵ اداره کل برتر کشور قرار گیرد و مردم هم آن را مرتب رصد کنند.

به گفته وی، وظیفه مستمر اداره کل در بهسازی و روکش و آسفالت راهها به گونه ای بوده که هم اینک ۸ کارگاه عمرانی بهسازی و روکش آسفالت راهها در استان فعال است.

مصدقی ادامه داد: این کارگاه‌ها از ورودی نوکنده تا گرگان در غرب و سه راهی کلاله تا جنگل گلستان در شرق و در محور خوش ییلاق از سمت آزادشهر تا شاهرود و در حوزه راههای روستایی مانند محور روستایی کریم ایشان و درازنو به رادکان فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خاطرنشان کرد: برای سال جاری در حوزه راههای روستایی احداث ۸۰ کیلومتر راه هدف گذاری شده که تاکنون ۳۰ کیلومتر زیرسازی و ۲۰ کیلومتر آسفالت و بهره برداری شده است.

به گفته مصدقی، همزمان ایمن سازی این محورها با اقداماتی همچون نصب تابلو و علائم و خط کشی نیز انجام می شود.

وی یادآور شد: اجرای طرح راهداری محوری هم برای زیباسازی و آرامش مسافران تابستانی با فعالیت  ۱۲ شهرستان در محورهای مواصلاتی استان در حال اجراست که  برای ارتقای ایمنی و کاهش تلفات جاده ای به طور مستمر ادامه دارد.