شناسهٔ خبر: 173664 - سرویس جاده‌ای

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد؛

ترافیک سنگین در محورهای هراز ، بومهن-تهران و آزادراه پردیس-تهران

پاسخگویی به بیش۸۷هزار تماس با سامانه تلفنی 141 در چهارمحال وبختیاری مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز، آزادراه پردیس-تهران محدوده تونل‌های شماره ۲ تا ۱ و محور بومهن-تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای روز شنبه ۲۰ مردادماه اعلام کرد که  ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران حدفاصل تونل شماره ۲ تا ۱، محور بومهن – تهران محدوده جاجرود و محور هراز مسیر ( جنوب به شمال ) محدوده سه راهی چلاو در جریان است و تردد در محورهای چالوس و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین–رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

محور چالوس دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین، در سایر محورها نیز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین–کرج–تهران محدوده های گلشهر و پل فردیس و پل کلاک، ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران حدفاصل نسیم شهر تا دهشاد و ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران محدوده میدان معادن نیز در جریان است.

در این گزارش محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، یزد – دربید، ایرانشهر – مهرستان، زرآباد – چاهان، فرعی سیاخ دانگون، بمپور - جلگه و دلگان – جلگه به عنوان محورهای مسدود غیر شریانی معرفی شدند.