شناسهٔ خبر: 173667 - سرویس استان‌ها

استفاده از ناوگان اتوبوسی و ون در مسیر مشهد به نجف

اعزام زائر از مشهد به نجف مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی گفت: در آستانه اربعین حسینی با هدف ارائه خدمات شایسته به زائران، در مسیر مشهد به نجف در حال حاضر به طور روزانه با استفاده از ناوگان اتوبوسی و ون امکان ارایه سرویس به زائرین وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: خط منظم مسافری مشهد - نجف با استفاده از ناوگان اتوبوسی و ون از یک ماه گذشته فعالیت خود را با دو سرویس در هفته آغاز کرده است.

شهامت افزود: پیش فروش اینترنتی بلیت توسط شرکت های حمل و نقل بین المللی مسافربری استان در سامانه های www.Safar۷۲۴.com ، www.Tarabari۷۲۴.com و www.payaneh.ir  پیش بینی شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته شده در نظر است تا اربعین حسینی روزانه ناوگان مذکور در مسیر مشهد به نجف از طریق مرز مهران تردد نمایند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بیان کرد: در حال حاضر در این استان تعداد ۵ شرکت مسافربری دارای مجوز فعالیت و قرارداد معتبر با طرف عراقی است.

وی ابراز امیدواری کرد؛ باتوجه به فعالیت خط مشهد-نجف بصورت منظم و روزانه، زائران گرامی سفری آسان و بدون دغدغه به عراق را در اربعین امسال تجربه کنند.