شناسهٔ خبر: 173719 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر:

اراضی ملی در شهرستان شوشتر به مبلغ یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال رفع تصرف شد 

یگان خوزستان  رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی به متراژ حدود ۱۲۰ هزار مترمربع این شهرستان به ارزش یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، محمدرضا بهادری، رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر با اشاره به اقدامات به عمل آمده در راستای پیشگیری و مبارزه با پدیده زمین خواری و فرهنگ‌سازی در این عرصه، گفت: در طی گشت زنی‌های نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن شهرستان، مشاهده شد شخصی اراضی ملی به مساحت ۱۲۰ هزار مترمربع که ارزش تقریبی آن مبلغ یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است را به تصرف خود درآورده که با اقدام به موقع نیروهای یگان اراضی ملی از تصرف خارج و به اداره کل راه و شهرسازی بازگردانده شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر همچنین به نقش مهم گزارش‌های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند.

وی در پایان اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی واقع در شهرستان شوشتر اعلام کنند.