شناسهٔ خبر: 173749 - سرویس استان‌ها

اعزام بیش از ۵۹۰ زائر اربعین از خراسان جنوبی

مسافر خراسان جنوبی.jpg معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اعزام بیش از ۵۹۰ نفر زائر اربعین حسینی تا کنون با استفاده از ۲۱ دستگاه ناوگان اتوبوس حمل‌ونقل عمومی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خراسان جنوبی علی‌اکبر مزیدی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: از ۱۶ لغایت ۱۹ مرداد ماه ۵۹۸ زائر استان با استفاده از ۲۱ دستگاه ناوگان برای حضور در مراسم اربعین حسینی به مرزها اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: به منظور نظارت بر روند اعزام زائرین اربعین حسینی به مرز مهران، بازدیدها و نظارت‌های مستمر از سایت فروش اینترنتی شرکت‌های حمل و نقل مسافربری انجام می‌گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در این بازدیدها رعایت نرخ مصوب، ایمنی و بهداشت ناوگان و نیز تجهیزات ایمنی آنها از جمله اولویت‌های نظارتی کارشناسان این اداره کل بوده است.

مزیدی یادآور شد: کارشناسان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافربری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابه‌جایی زائران حسینی نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله دریافت وجه اضافی، برخورد نامناسب و امتناع از عرضه خدمات، با قاطعیت با متخلفان برخورد و پرونده تخلف آنها را به کمیسیون‌های ذی‌ربط ارجاع خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: زائران گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران‌فروشی مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مستقر در پایانه مسافربری و همچنین سامانه تلفنی ۱۴۱ انعکاس دهند.