شناسهٔ خبر: 173768 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد؛

احداث ۳ کیلومتر راه روستای شمس آباد در شهرستان گراش

شمس آباد با احداث ۳ کیلومتر جاده ی روستایی شمس آباد که ارزش تقریبی هزینه این پروژه  ۳۰۰ میلیارد ریال است، راه دسترسی اهالی روستای شمس آباد به راه آسفالته ارتقاع یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، حسن شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از احداث جاده دسترسی روستای شمس‌آباد از توابع شهرستان گراش خبر داد.

شبانی با بیان اینکه این اداره کل عزم جدی خود را به کار گرفته تا در زمینه ایجاد راه دسترسی مناسب برای روستائیان گام‌های موثری را بردارد، افزود: تاکنون در زمینهٔ توسعه راه‌های روستایی این منطقه اقدامات مهم عمرانی به وقوع پیوسته که در این مدت ۶۸/۵ کیلومتر راه روستایی احداث شده است.

وی در ادامه گفت: با احداث ۳ کیلومتر جادهٔ روستایی شمس آباد که ارزش تقریبی هزینه این پروژه ۳۰۰ میلیارد ریال است، راه دسترسی اهالی روستای شمس آباد به راه آسفالته مرتفع شد.

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به اینکه روستای شمس آباد در فاصله ۵ کیلومتری شهر گراش واقع شده است، تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت این راه روستایی شامل زیرسازی و آسفالت بوده که عملیات خاکی و زیرسازی آن انجام و در نهایت پس از تامین قیر از سوی سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان گراش، آسفالت آن توسط پیمانکار اجرا و این محور به بهره برداری رسید.